« Home | AEONFLUX....VERY AKAK2 PUNYER MOVIE! » | LAMANYER TAK UPDATE..DAH BERSARANG NI! » | PONTIANAK HARUM SUNDAL MALAM 2...KEMBALIKAN HIDUPK... » | MISS WORLD 2005....VoTe 4 Me!!! » | MADONNA....LATEST ALBUM 2005 » | HARRY POTTER AND THE GOBLET OF FIRE » | MISS EARTH 2005....... » | SARAH....TiaDa DiKaU TiaDa MaKNa » | BANK BUMIPUTRA COMMERSE.....LAHANAT OKIES!!! » | FINAL JUARA LAGU 2005......sape pemenang?? » 

Thursday, December 15, 2005 

NARNIA..........LAYANNNNNNNNNNNNN JER


POSTER FILEM NARNIA

Mek pun dah menonton filem ini dengan selamatnyer, so apa yg boleh dikatakan filem ni okieslah sesuai utk ditonton oleh semua lapis - lapis umor l..ahaks matilak kueh lapis! yg paling menarik tentang filem ini,ia telah review sejak januari lagi,so lebih hampir setahun jugak baru leh tgk... dan hasilnya pun memuaskan taklah bosan, enjoylahhh ...so u olss apa lagi gi la ringan2kan kaki menonton filem ni....LAYANNNNNNNNNNN


Real okies dier punyer lion ni... ASLAN nama watak singa ni,jantan u olss.. bukan gay okiess, confirm ..ahaks,bile la MALAYSIA nak buat filem SINGA PURA-PURA .. matilak mek kena cili molot nih