« Home | LiRiK LaGu PiLiHan - BIARLAH RAHSIA » | HaRi PeKerJa - 1 Mei » | SiTi NuRHaLiZa LaTesT AlbuM : TRaNSKriPSi » | RaTu GiMRaMa » | PREVIEW EDISI KHAS 2 : 3 DiVa - "SeMua JaDi SaTu" » | PREVIEW EDISI KHAS : MARCELL - "DenGanMu" » | PuTuS TerPaKSa - ZiaNa ZaiN » | REVIEW ALBUM : BoB - HaNTaRan HaTi » | LIRIK LAGU PELITA DIBAWAH REMBULAN - EREMA... » | LaMa TiaDa KHaBar BeRiTa... » 

Wednesday, May 03, 2006 

SEGMEN MELETOP : RAHSIA LELAKI - PAM VAKUM



Akak ader segmen baru untuk blog akak yg suam2 kuku nih,segmen itews akak namakan "RAHSIA LELAKI",akak ingat nak buat pasal fonfuan,disebabkan rata2 pembaca akak suker "K- N-K",akak terpaksa tukar disaat2 akhir..katanyer!so segmen pertama kali ini berkenaan dengan penggunaan "PAM VAKUM"

Soalan Lazim
Petikan dr "CYBERIA 166"

1.Bagaimana alat ini berfungsi?

Jawapan : Zakar dimasukkan ke dalam tiub dan pamkan udara keluar, ini menyebabkan zakar menjadi tegang/padat dan panjang

2.Mengapa mengunakan pam vakum zakar?

Jawapan : Alat pam vakum zakar mengikut kajian, mampu membantu memanjangkan dan membesarkan zakar(secara teknikal) .Ini membolehkan mereka yang mempunyai masalah ereksi seperti mati pucuk dapat melakukan proses persetubuhan.Ia juga memberi ketegangan yang mantap kepada zakar anda dan membantu masalah air mani cepat keluar (Premature ejaculation) ketika alat ini digunakan.

3.Adakah alat ini selamat digunakan?

Jawapan: Alat ini selamat digunakan. Tetapi jika anda mengunakan getah penahan ketegangan anda diminta tidak meneruskan pengunaan melebihi setengah jam untuk mengelakkan pembekuan darah.Jika anda ragu-ragu sila rujuk doktor anda.Anda juga boleh mendapatkan rujukan di laman-laman di internet dengan keywords penis vacuum pump side effects,atau laman yang menjual alat yang sama.

4.Adakah sakit mengunakan alat ini?

Jawapan: Saya mengunakan alat ini sendiri dan mendapati rasa sakit di pangkal zakar ketika zakar menjadi padat dan tegang.Ini terjadi akibat dari cengkaman getah penahan yang berada di pangkal zakar.Walaupun begitu rasa sakitnya tidaklah keterlaluan dan anda akan rasa biasa sahaja .

5.Bila mengunakan alat pam vakum zakar ini?

Jawapan:Kepada mereka yang memerlukan ereksi untuk persetubuhan sila gunakan alat ini sebelum melakukan persetubuhan dengan pasangan anda.

6.Bagaimana?

Jawapan :Pam sehingga zakar menjadi padat dan besar.Tanggalkan getah penahan di pangkal zakar untuk mengekalkan ketegangan zakar.Tanggalkan getah sebelum melebihi setengah jam.

7.Senaman zakar?

Jawapan : Senaman zakar dikatakan dapat membesarkan zakar anda secara beransur namun kami di cyberia166 tidak menjamin dakwaan ini.Jangkamasa senaman yang disyorkan adalah 10 minit , ada juga yang mengesyorkan 10 -20 minit setiap hari.

8.Berapa lama untuk mendapatkan hasil yang baik itu?

Jawapan: Mengikut pengeluar pam vakum kesannya boleh diperolehi dalam masa 2 bulan dan ada juga mengatakan dalam masa 3 minggu. Jangkamasa untuk mencapai kesan yang baik adalah berbeza mengikut umur dan fizikal seseorang individu.Pihak cyberia166 tidak menjamin dakwaan ini.

9.Pengalaman saudara mengunakan alat ini?.
Jawapan: Saya dapati zakar saya lebih mudah terangsang dan segar.Saya tidaklah mengidam sangat zakar yang panjang dan besar . Alat ini mampu menjalankan darah ke bahagian zakar seumpama mengurut.Ketika dipam zakar saya menjadi padat dan besar(secara teknikal) .Saya percaya alat ini boleh memberi ereksi yang baik kepada zakar saya(pendapat peribadi).

10.Jadi dimanakah dakwaan yang mengatakan pam vakum zakar boleh membesarkan atau memanjangkan zakar?

Jawapan:Mungkin penjual alat pam vakum zakar keliru atau tidak memahami atau sengaja tidak menceritakan hal sebenar tentang alat ini begitu juga tanggapan orang ramai tentang alat ini ada yang percaya, ada yang ragu-ragu(membesarkan zakar atau memanjangkan zakar) .Seharusnya mereka ragu-ragu.Alat pam vakum zakar memang dapat membesarkan zakar tetapi di dalam jarak pengunaan(ketika digunakan).Zakar menjadi padat dan besar ketika dipam(secara teknikal) .Getah penahan darah yang berada di pangkal zakar akan berfungsi mengekalkan kepadatan zakar.Jika anda ingin lihat adakah pam vakum zakar dapat menjadikan zakar anda lebih baik dari segi kepadatan dan saiz sila gunakan pam vakum zakar ini dan lihat sendiri ia berfungsi kepada zakar anda.Kami tidak mendakwa zakar anda akan menjadi besar dan panjang secara kekal.

11.Adakah dakwaan tukang urut dapat membesarkan-memanjang zakar itu benar?

Jawapan: Mengikut teknik memanjangkan zakar.Zakar ditarik di dalam jangkamasa yang panjang dan bertahun untuk menjadikan ia berubah dari segi saiz.Mungkin apa yang didakwa oleh tukang urut sedemikian adalah lebih kepada kemantapan zakar selepas diurut,tiada perubahan saiz tetapi menjadikan ereksi lebih maksimum dan ini akan menjadikan zakar anda nampak lebih besar dan panjang sedikit.

p/s : akak tidak memerlukan alat ini ye..harap maklum!!


motif?

meks tidak perlu kan alat ittiew!!!

Ade jual ker

Post a Comment