« Home | REVIEW ALBUM : BoB - HaNTaRan HaTi » | LIRIK LAGU PELITA DIBAWAH REMBULAN - EREMA... » | LaMa TiaDa KHaBar BeRiTa... » | KEPUTUSAN AJL20.....GEMILANG! » | ANUGERAH JUARA LAGU-20....MILIK SIAPA? » | My FaV SoNg....KeLLY CLarKsoN - BeCoZ OF U » | KeHiLaNgan SeMenTaRa......KiaH ARiaNa » | MeMoIR OF IDoL PaRt 2....UnTuKMu,...KiNi » | MeMoiRs oF a GeiSha...... » | BaiK PunYa CiLoK ..... Lu CiLoK GuA,..GuA CiLoK Lu! » 

Wednesday, March 15, 2006 

PuTuS TerPaKSa - ZiaNa ZaiN

Actually tgh belek cd2 n lagu2 lama terdengarlah lagu ini "PuTus TerPaKsa",mmglah dr byk2 lagu Ziana,ini salah satu yg i suker,dan paling hazab agaknya kalu nak nyanyi.....hiks


PUTUS TERPAKSA - ZIANA ZAIN


Sering kali kau menepis,tiap persoalan,ada sesuatu kau sembunyikan,dari pengetahuanku..
Dapat aku,merasakan ketara perubahan,setelah jelas terbukti,sesuatu yg terlara,mencari teman hidupmu,selain aku...
Demi masa hadapan kita,aku merayu,kuncikan keinginanmu,lafazlah dalam sejahtera,ku pasti ruang utkku masih ada..
c/o
Sudah puas ku menghimpun doa,agar kau berubah,berpaling membentuk impian hidup kita,namun tiada oh kudratku untuk halang keinginan,suaraku tak berdaya menentang kemahuanmu...
Sia-sia belaka aku,berkorban kasihku padamu,sekiranya kau,masih tidak ubah pendirian,yg hanya menjanjikan,pemergian ngeri yang tidak memberi erti..
repeat c/o
Demi masa hadapan,tak sanggup aku,bertemankan oh kasih mu,yang penuh dengan fantasi,terpaksa jua ku undur diri....
Lagu/lirik : Saari Amri

p/s : Hayati lirik lagu nih..best sgt!feeling2...sedihh pun ader,mcm terkena je..opss!

maksud lagu ni samar2...lirik pemergian ngeri yg x memberi erti..maksud?

lirik ini bertemakan kekasih seorang penagih dadah

Kalo menurut saya makna dari lagu ini, beliau punya kekasih, namun kekasih ya tidak terbuka dan tdk berterus terang, hingga pada akhrinya terbukti bahwa kekasihnya memiliki wanita hingga memilihnya bukan memilih si dia.. pada akhirnya putus terpaksa..

Yess

kalau mnrut sya si wanita ini memiliki kekasih paranormal atau dukun ,dlm lirik sesuatu yg terlarang jadi teman hidupmu selain aku itu adlah dia bersekutu dg jin dan lirik pemergian ngeri itu ap bila seorang yg brsekutu dg jin atau ilmu hitam mka dia akn sukar mlpas nyawa. itu mnrut saya loh

Post a Comment